God Morgen

Posted: 18/04/2010 in Elämää, kahvi
Tags: , , , ,

Joskus herää tyytyväisenä, eikä tiedä syytä siihen, on kaikki vain niin hyvin. Heräsin tänään juurikin noin, kahdeksan aikoihin olin jo tikkana pystyssä. Lisätäkseni euforiaani laitoin Rolling Stonesin Voodoo Lounge levyn pyörimään, sen tahdissa tuli puhdasta keittiössä, tiskailin kaikki minkä silmä havaitsi, vähän enemmänkin.

Kun olin jo keittiönpöydällä oleville tulppaaneille putsannut maljakon ja leikannut kärjet (plus huljutellut alla olevat koristekivet myös puhtaiksi), olin mielestäni valmis lukemaan uusimmat nettiuutiset.

Ja vanha koira oppii uusia temppuja, olin älynnyt eilen illalla jauhaa suodatinjauhatusta Go’morronista ja pressokarkeutta Etiopian Zegestä, niinpä ei tarvinnut mellestää koneiden kanssa liiemmin. Ensimmäiset kupilliset menivät lukiessa twitterin kautta uutisia ja selaillessa joitain blogeja, tässä välissä mothership ja minime:kin olivat jo pystyssä. Koska parempi puoliskoni ei ole kofeiininarkki, niin valmistelin tälle rooibos luomuveriappelsiinijotain-teetä teepressoon, sillä osuvasti vedenkeittimessä oli vielä oikean asteista vettä, koska olin juuri siitä abidiin kaatanut zegelle vedet.

Otsikolla (joka on siis “hyvää huomenta” Tanskaksi”) haen fiilistä tänään alkaviin Tanskan Barista Championship:eihin, kun nyt vain jostain saisi metsästettyä streaming url:n sinne. Niin että jos luet tätä ja satut tietämään sen, laita ihmeessä kommenttina vaikka, tai ihan kirjekyyhkyllä.

Kommenttia